Питання та відповіді
ЗАМОВЛЕННЯ
ЗАМОВЛЕННЯ
ТЕХНІЧНІ
ДОСТАВКА ТА ОПЛАТА
Чи можливо замовити дзеркало за індивідуальними розмірами?

ТАК. На нашому сайті представлено широкий модельний ряд дзеркал в різних розмірах. Також Ви маєте можливість замовити будь-яке дзеркало в індивідуальному розмірі. Ціна для групи LED-дзеркал розраховується на сторінці товару. Всі інші моделі в нестандартному розмірі та дизайні для Вас прорахує консультант магазину.

Чи можливо замовити душову кабіну чи перегородку за індивідуальними розмірами?

Так. Є можливість замовити душову кабіну чи перегородку за індивідуальними кресленнями. Також у нас додатково можна отримати консультацію по душових кабінах від професійного фахівця.

Чи можна замовити дзеркало за індивідуальним дизайном та параметрами?

Звичайно. Для цього нам потрібно отримати креслення чи рисунок виробу, який Ви бажаєте отримати. Вартість такого замовлення оголосить консультант магазину.

Чи можна замовити дзеркало, якого немає на сайті?

Ви зможете замовити будь-який виріб зі скла чи дзеркала. Для цього зателефонуйте до нас, і ми обговоримо всі деталі!

Якого максимального розміру можна замовити дзеркало з LED-підсвіткою?

Максимальний розмір дзеркального полотна – 3250х2550 мм.

Чи фарбуєте дзеркальні рами по RAL?

Так. Дзеркала у металевих рамах можна пофарбувати за обраним клієнтом кольором по RAL.

На що діє гарантія?

Гарантія розповсюджується на дзеркальне полотно (корозійні пошкодження), вимикачі (механічна кнопка та сенсорна), підігрів та LED-підсвітка.

Який термін гарантії LED-дзеркал?

Термін гарантії дзеркал компанії StudioGlass™ становить 36 місяців.

Який термін гарантії душових кабін та перегородок?

Термін гарантії душових кабін та перегородок компанії StudioGlass™ становить 60 місяців.

Як відбувається гарантійне обслуговування на дзеркала?

У разі виявлення технічних проблем під час гарантійного періоду, необхідно повідомити нас зручним для Вас способом. У повідомленні необхідно вказати номер замовлення(необов’язково) і описати проблему, прикріпивши додатково фото чи відео.

Чи можливе післягарантійне обслуговування?

Так. Ми виконуємо післягарантійний ремонт. Ремонт відбувається за рахунок Клієнта.

Чи потрібна передоплата при замовленні дзеркала

Так. На всі дзеркала передоплата становитиме 50% від вартості дзеркала.

Де можна ознайомитись з нашою продукцією?

м. Львів – ТЦ «Три Слони» м. Київ – ТЦ «Аракс» м. Київ – ТЦ «4room»

Чи можна нанести логотип на дзеркало?

Так. Вартість нанесення логотипу невеликих розмірів – 15% від вартості виробу. Для цього необхідно надіслати менеджеру векторне креслення цього логотипу.

Чи підлягають вироби поверненню чи обміну?

Покупець має право на повернення виробу тільки у тому випадку, якщо придбаний товар є стандартного розміру та без додаткових опцій. Покупець має право на повернення протягом 14 днів. Повернення товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, упаковка, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцю за оплату товару. Якщо Виріб нестандартного розміру та з додатковими опціями, то Товар поверненню не підлягає згідно з Додатком №3 до постанови Кабінету Міністрів України про «Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)».

Чи можна купити готовий дзеркальний виріб?

Усі дзеркала виготовляються лише під замовлення клієнта. Готові вироби можна придбати із вітрин фірмових магазинів чи у офісі при виробництві.

Як самостійно змонтувати дзеркало компанії StudioGlass™?

Конструкція дзеркала продумана таким чином, щоб монтаж та підключення до живлення займав не більше 20 хвилин. Перед початком монтування уважно ознайомитись з інструкцією монтажу та перевірити комплектацію та цілісність виробу. Дзеркало кріпиться за допомогою дюбеля-гачків, які потрібно встановити у стіну. На тильній стороні виробу передбачені отвори спеціальної форми, які дають змогу кріпити його як горизонтально, так і вертикально. ОБОВ’ЯЗКОВО знеструмте провід живлення ДО початку робіт! Наші дзеркала під’єднюються до мережі 220В, за допомогою кабеля живлення, який виходить зі стіни, з кабелем, що виходить з конструкції дзеркала.

Чи є кріплення у дзеркала?

Кріплення розташовані на дзеркалі та сховані за пластиковим корпусом. місце розташування кріплень вказують наклейки на корпусі.

Як під’єднюється дзеркало до живлення?

Наші дзеркала передбачають підключення до мережі 220В.

Чи можна встановлювати LED-дзеркала всередині вологих приміщень(ванної кімнати)?

Усі дзеркала компанії StudioGlass™ мають клас захисту ІР 44. Це означає, що їх можна використовувати всередині ванних кімнат та приміщеннях з високим рівнем вологи.

Який термін служби світлодіодів у LED-дзеркалі?

Ресурс LED стрічок – 50 000 годин безперервної роботи.

Яка товщина дзеркала?

Загальна товщина LED-дзеркала 28мм чи 30мм. Товщина дзеркала в металевій рамі – 40мм Товщина дзеркала в алюмінієвій рамі – 20мм.

Що робити, якщо виникли технічні проблеми в роботі дзеркала (не світить підсвітка, не працює кнопка чи підігрів)

У разі виявлення технічних проблем під час гарантійного періоду, необхідно повідомити нас зручним для Вас способом. У повідомленні необхідно вказати номер замовлення(необов’язково) і описати проблему, прикріпивши додатково фото чи відео.

Чи можливо зробити фронтальну підсвітку якомога ближче до краю дзеркала?

Мінімально можливий відступ від краю дзеркала до фронтальної підсвітки – 30мм.

Який розмір лінзи?

Діаметр лінзи 150мм.

Який розмір полички?

Товщина полички – 6мм Ширина полички рівна ширині(діаметру) дзеркала Глибина полички – 150мм

У яких містах можливі заміри та монтаж виробів?

Професійна монтажна бригада здійснює заміри та монтаж дзеркальних виробів лише у містах Львів, Івано-Франківськ та Київ. Заміри та монтаж душових кабін та перегородок можливий у м. Львів та на околицях міста.

Які є способи доставки виробів?

-Доставка по Львову є безкоштовною до під’їзду. -Доставка вантажним відділенням Нової Пошти по всій Україні є безкоштовною. -Самовивіз із головного офісу у Сокільниках чи фірмових магазинів у Львові, Івано-Франківську або Києві.

Які є способи оплати замовлення?

Оплата відбувається готівкою (при оформленні замовлення у наших магазинах) або безготівковим способом (на рахунок ФОПа або на банківську карту)

Чи потрібно оглядати дзеркало на відділені Новою Поштою?

При отриманні дзеркала на відділені ОБОВ’ЯЗКВО необхідно оглянути виріб на цілісність. Дзеркало упаковується у надійне дерев’яне обриштування. Відповідальність за цілісність виробів, до отримання клієнтом на відділенні, несе Продавець. Розписуючись у бланку прийому при отриманні, Ви погоджуєтесь з тим, що товар поставлений у повному обсязі та належної якості.

Що робити, якщо дзеркало приїхало розбите?

У разі виявлення пошкоджень на дзеркалі, які були отримані в результаті транспортування, необхідно відмовитись від отримання замовлення. Повідомити нас про причину відмови. Повернення та заміна виробу відбувається за наш рахунок.

Яка вартість доставки дзеркала?

Доставка вантажним відділенням Нової Пошти або доставка по м. Львів – безкоштовна.

Як упаковуються замовлення, які відправляються поштою??

Додатковий захист від пошкоджень під час транспортування дзеркал забезпечують пластикові кутники, спінений захисний амортизуючий матеріал та дерев’яне обриштування.

Як працює доставка по Україні у воєнний час?

У зв'язку з ситуацією в країні, поштові відділення працюють вибірково і їх список та статус постійно змінюється. Нова пошта працює в тих регіонах та містах, де не ведуться бойові дії.

Наш сайт використовує cookies-файли для того, щоб відрізнити вас від інших користувачів нашого ресурсу. Це дозволяє забезпечувати зручний перегляд нашого сайту, а також дозволяє покращувати його. Для того щоб продовжити роботу з сайтом, вам необхідно прийняти умови Політики конфіденційності

Ваш шопер
Товарів: 0шт
Сума: 0 грн
оформити замовлення