Кнопка зворотнього звя'зкуКнопка обратной связи

Доставка – Оплата


Оплата

У разі виготовлення дзеркала за Вашими індивідуальними параметрами, нам необхідно отримати передоплату . Розмір передоплати складає 50% або 100% від суми замовленого виробу.
При частковій передоплаті решта суми замовлення оплачується при отриманні в компанії перевізника.
При цьому необхідно врахувати комісію, що складає 2,5%, від суми грошового переказу.Способи оплати – Готівковий – при отриманні товару в кур’єрських службах. – Безготівковий – оплата за безготівковим розрахунком здійснюється у такий спосіб: після оформлення замовлення, менеджер електронною поштою надішле Вам рахунок-фактуру, який Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається разом з товаром.– VISA та MasterCard – Ви можете оплатити замовлення онлайн за допомогою банківської карти Visa і MasterCard без комісії.
Оплата за допомогою платіжних карт здійснюється у такий спосіб: під час оформлення замовлення на сайті Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі “Оплата” вам потрібно вибрати «Visa/MasterCard». Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів банку, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.

image

Терміни та види доставки

– Кур’єром до Вашого дому у Львові – До вантажного відділення НОВОЇ ПОШТИ – Самовивіз у Львові Термін отримання LED-дзеркал складає до 12 робочих днів, душових кабін – від 25 робочих днів, враховуючи терміни доставки по Україні. Відповідальність за цілісність дзеркал в процесі доставки лежить на магазині!

image

Транспортна упаковка

Дзеркала та Душові Кабіни компанії StudioGlass™ доставляються в спеціальній транспортній упаковці (коробка з п’ятишарового гофрокартону та пінопласт). Також ми поміщаємо виріб в дерев’яний каркас, щоб максимально забезпечити цілісність при доставці. При отриманні дзеркала чи душової кабіни в службі доставки, вам необхідно переконатися, що виріб не пошкоджений. Розкрийте упаковку і уважно перевірте отримане дзеркало чи душову кабіну. У разі виявлення дефектів, необхідно зробити наступне: – заповніть акт про розбиття виробу або вкажіть на товарно-транспортній накладній, що Ви відмовляєтесь від отримання у зв’язку з його пошкодженням, копія документа повинна залишитися у Вас; – розбитий виріб поверніть службі доставки. Ми надішлемо Вам нове замовлення; – для підтвердження факту пошкодження виробу при доставці – вишліть на нашу електронну адресу скан-копію заповненого акту, а також, при можливості, фото-фіксацію. Якщо служба доставки не дає вам можливість розкрити упаковку – відмовтеся від приймання і повідомте нам про даний факт зручним для вас способом. З моменту отримання дзеркала в службі доставки, відповідальність за його цілісність переходить на Вас.

image